Bezpłatna wycena

Kampanie PPC

Zapraszamy do współpracy w zakresie różnych kampanii reklamowych, w tym Facebook Ads, Google Ads i Bing Ads! Dzięki naszemu doświadczeniu i zaangażowaniu możemy pomóc Ci w zwiększeniu zasięgu Twojej marki oraz przyciągnięciu nowych klientów.

  1. Zwiększenie zasięgu marki – kampanie PPC pozwalają na wyświetlanie reklam w wynikach wyszukiwania lub na stronach partnerów, co zwiększa widoczność Twojej marki.
  2. Generowanie ruchu na stronie internetowej – kampanie PPC przyciągają użytkowników, którzy są zainteresowani Twoimi produktami lub usługami i kierują ich na Twoją stronę internetową.
  3. Zwiększenie sprzedaży – kampanie PPC pozwalają na docieranie do osób, które już są zainteresowane Twoimi produktami lub usługami, co zwiększa szanse na dokonanie zakupu.
  4. Zwiększenie konwersji – kampanie PPC pozwalają na wyświetlanie reklam w sposób zoptymalizowany pod kątem zwiększenia konwersji, np. poprzez wykorzystanie retargetingu.
  5. Testowanie nowych rynków – kampanie PPC pozwalają na testowanie nowych rynków i grup docelowych z mniejszym ryzykiem finansowym niż przy tradycyjnych metodach marketingowych.
Zaufali nam:
Reklama w internecie - poznaj naszą ofertę

Kampanie reklamowe w social media, takie jak Facebook Ads, umożliwiają efektywne docieranie do grup docelowych i zwiększenie świadomości Twojej marki. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu, możesz kierować reklamy do osób o określonych zainteresowaniach, zachowaniach czy demografii.

Google Ads i Bing Ads, z kolei, umożliwiają wyświetlanie reklam w wynikach wyszukiwania i na stronach partnerów sieci reklamowej. Dzięki temu, Twoje reklamy będą docierać do osób, które aktywnie poszukują produktów czy usług oferowanych przez Twoją firmę.

Bezpłatna wycena
Google Ads
Skuteczność –precyzyjne targetowanie grup docelowych i wyświetlanie reklam w wynikach wyszukiwania, dzięki czemu kampanie reklamowe są bardziej skuteczne.
Duży zasięg – Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie, dzięki czemu reklamy mogą dotrzeć do szerokiej grupy użytkowników.
Kontrola kosztów – w Google Ads masz pełną kontrolę nad kosztami kampanii reklamowych, dzięki czemu możesz dostosować je do swojego budżetu.
Facebook Ads
Precyzyjne targetowanie – Facebook Ads umożliwia precyzyjne targetowanie grup docelowych na podstawie zainteresowań, zachowań czy demografii, dzięki czemu reklamy są bardziej skuteczne.
Duży zasięg – Facebook to największa platforma social media na świecie.
Wysoka interakcja – reklamy w Facebook Ads zwykle generują interakcję użytkowników, np. w postaci polubień, udostępnień czy komentarzy.
Bing Ads
Mniejsza konkurencja – konkurencja w Bing Ads jest mniejsza niż w Google Ads, dzięki czemu reklamy mogą być tańsze i łatwiej osiągnąć wysokie pozycje.
Łatwość przenoszenia kampanii – Bing Ads umożliwia łatwe przenoszenie kampanii reklamowych z platformy Google Ads, co pozwala na wykorzystanie tych samych strategii w obu platformach.
Docieranie do unikalnej grupy użytkowników – Bing to domyślna wyszukiwarka w systemie operacyjnym Windows, co oznacza, że reklamy w Bing Ads mogą dotrzeć do użytkowników, którzy nie korzystają z Google.
Opinie naszych klientów
 

Skontaktuj się z naszą specjalistką!

Zespół Sisem (2)
Specjalistka SEO
Dagmara Matelska

Krajowy Instytut
Pozycjonowania i Technologii
NIP 7812047544
REGON 524498566
KRS 0001020398
Jana Henryka Dąbrowskiego 77A
60-529 Poznań

Nasze kampanie PPC są spersonalizowane i dostosowane do potrzeb i wymagań każdego klienta. Skutecznie targetujemy grupy docelowe i wykorzystujemy najlepsze praktyki w zakresie optymalizacji i analizy wyników, co przekłada się na wzrost ruchu na Twojej stronie internetowej, zwiększenie konwersji i zysków.

    Napisz do nas i zyskaj bezpłatną wycenę!

    Dzięki naszemu zespołowi specjalistów z 10-letnim stażem w branży, gwarantujemy wysokiej jakości usługi SEO oraz skuteczne strategie pozycjonowania.

      Zapraszam do współpracy

      Dzięki naszemu zespołowi specjalistów z 10-letnim stażem w branży, gwarantujemy wysokiej jakości usługi SEO oraz skuteczne strategie pozycjonowania.

      Krajowy Instytut
      Pozycjonowania i Technologii

      Jana Henryka Dąbrowskiego 77A
      60-529 Poznań

      NIP 7812047544
      REGON 524498566
      KRS 0001020398

      Sara Szefler
      CEO & FOUNDER
      image 1